augusti i helvetet

håkan igen såklart. mmhmhmmhm <3

jaha. nu känns det som att sommaren är över för det här året. blåsigt och kallt ikväll, inte nice nån stans.
hoppas känslan går över och det är fint väder imorgon, för vi ska äta glass, choklad och vindruvor i habo, och nu ska amanda också vara med, och vi vill visa henne bryggan där allt hände! ni är fina mina flickor.
idag fick vi tillbaka fysikprovet också. det var på håret, ett poäng från mitt första ig i världshistorien, kunde slutat illa det där. preliminärbetyget i kursen var iallafall VG med ett frågetecken, så det kunde varit värre. får se till att övertyga honom på de kvarvarande proven och slutprovet sen i höst.
imorgon är det också, innan lomma, delprov i kemi. känns faktiskt riktigt bra, har suttit och gjort uppgifter hela eftermiddagen så något borde ha fastnat iallafall. orkar inte att hon blir besviken på mig ett prov till. behöver vara säker i några ämnen iallafall.
jag har kommit på en dålig sak bara. eller insett. att vi kommer vara på fucking hörjelgården när spyken möter katte i fotboll. det roligaste på heeela året. förjävligt

fast det blir en fin vecka nu med :)
tisdag: d-dag med kemiprov, lomma, träning
onsdag: skola, lomma & bjärred med tjejerna
torsdag: d-dag och fotbollsturnering mot de andra nvarna bp es och sp, träning
fredag: eventuellt sagan om ringen-titt, eftersom vi ska göra parodi på den och det kanske vore bra om jag hade sett den
match lördag söndag, annars inga planer, helt klart öppen för förslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0