family values

johnossi :) bästa låten just nu, lääääättlättlätt

en relativt härlig dag idag :) började med franska, sista delen av provbanksproven - skrivdelen. gick rätt bra tror jag, men alltid svårt att bedöma hur det har gått på en uppsats, som birger sa. det följdes av en engelskalektion som var oerhört skön, pratade först lite om våra böcker sen gick vi ut i solen och läste, jag schtekte på birgers mage, riktigt nice. efter det - kemi, gjorde klart laborationen vi började på förra veckan, synd att jag har världens långsammaste labbkompis :) fast jagge, du är bäst ändå. lunch, och historia med noll syre och någon film som faktiskt verkade bra, men jag råkade somna ändå, hej nackspärr. efter filmen såg vi nog trötta ut allihop, för vi fick sluta rätt mycket tidigare, så jag hann med bussen hem, sköönt!
hemma mötte jag min sönderslagna lilla syster, usch och fy, fullt med skrapsår överallt typ, och jättestora omlägg eller vad man säger, på såren på armbågen axeln och höften, som hade varat jättemkt och sånt. och ingen fotboll för henne på en månad, just nu känns det faktiskt som att jag kunde tagit hennes plats, har ingen motivation, särksilt inte efter beskedet ikväll på spelarmötet - jörgen ska ta en paus, vilket kommer leda till ännu sämre motivation och stämning i laget. känns inte alls bra.

iallafall hoppas jag på att saker och ting blir betydligt bättre i helgen, för har mycket jag ser fram emot nu :)
imorgon, fredag, är det dansgalan i veberöd. haha, ska bli en upplevelse. sen på lördag ska jaqqe bli guds barn, jomantackar, jaqqe och gud är som gjorda för varann! på kvällen blir det antagligen tjejkväll i lomma, mys :)


just like the memory and the wisdom of the water
our souls were connected in so many ways
even though we haven´t talked in a while
I´m still waiting for the day to come when you will arrive
I´m sorry if I ruined happy times we´ve been through
but now I wonder, if I can spend my days without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0