let me out

ben's brother :)

idag har blivit en lugn dag med förkylningen. vaknade vid sjutiden i morse och hostade konstant i en timme, för att sen somna om och sova till ett. gick upp, åt frukost, satt i solen en stund, men fick sån huvudvärk så jag fick gå in igen. så istället har jag tittat på fyra avsnitt grey's, ett till ikväll så har jag kommit ifatt tvn :) woho!

imorgon åker nv1c (och med dom halva vår halvklassgrupp) till hörjel, vilket betyder inga halvklasslektioner eller musik, vilket innebär att vi bara har två lektioner och skolan börjar 10 och slutar 12.10. bangar inte! på eftermiddagen blir det sagan om ringen antagligen, anteckningar och så inför vår inspelning.


jag fattar inte. varför citera såna texter, varför få mig att tro saker igen.
varför försöka när det faktiskt redan är för sent. jag fattar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0