summer son

gammal goding det där :) texas såklart, mmh

just nu: huvudvärk och håller på att få en visdomstand antagligen, sen kliar ett myggbett som fan också, alltså jag pallar inte. dessutom har jag ångest över ogjord fysik och att jag knappt läst igenom kemin vi har prov på på tisdag, helvetee

det har varit en himla fin helg ändå. i fredags var det bollerup, världens finaste ställe i princip och en kul kväll
igår var jag hos maria och planerade inför sommarveckorna, jag längtar! det ska bli så jävla kul, jag älskar maria och jag älskar sommarveckorna
från maria åkte jag direkt till lund, till lomma och sist till habo och inessa och anny. det blev en himla mysig kväll, började med vattenmelon och varma mackor, fortsatte med jag har aldrig längst ut på en brygga i månskenet, för att sluta i annys jacuzzi. när vi kom tillbaks till inessa åt vi nattamat och sen gick vi och la oss och sov så sött tills inessa skulle på konfirmation vid nio
det enda som saknades var amanda. världens bästa amanda lyckades bli sjuk lagom tills igår och vi saknade henne hur mycket som helst. men, som vi sa, detta ska ändå bli tradition så det spelar ingen roll, det kommer fler kvällar jättejättesnart :)

idag bar det av direkt från lomma till lund och blev upphämtad där för att åka till stångby och spela match mot vårat aaabsoluta favoritlag i hela världen - torn. underbarast av allt är deras supportrar, puss på dom
slutade med en helt rättvis seger, 4-2. tilda är dock tabbarN^, tur att ni är så bra

jag önskar att jag var en sån som blev skitbrun

och vi vet, och du vet, allt tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0