alone together

traumatisk morgon! mp3n hade slut på batterier och sen hoppade jagge inte på bussen som han skulle.. men jag överlevde, fick en skön massage och en tupplur på biologin, infosök på engelskan, uppgifter på matten & prov på psykologin. gick faktiskt bra tror jag, fast det tog sjukt lång tid, satt hela lektionen ut och skrev utan paus, hör inte till vanligheterna.

kom hem vid fem, det var redan mörkt, man blir så ledsen! fikade lite och åt kvällsmat sen gjorde jag diagrammen och tabellerna till fysiken som ska in på fredag - sen dog datorn. innan jag hann spara. GISSA om jag blev sur. sen fick jag göra om dom SÅ DOG DATORN IGEN!!! fast då hade jag sparat, tack och lov! tur för den lilla burken, annars, fy fan..

och jag saknar johan. en månad kvar idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0