come on, my star is fading

för alla med sömnproblem:
gå upp, klä på er joggingkläder och lägg er på soffan, ni somnar dirr!
enligt pappas jobbarkompis iallafall, haha lite kul tycker jag, kan tänka mig att det funkar.

kemislutprovet idag då. det var lite lurigt för räknedelen var sist och den gick jättebra, så det känns som att provet har gått jättebra i det stora hela också fastän det nog inte riktigt har gjort det. iallafall är det över nu och jag ska vara ledig en kväll. imorgon blir det pang på fysiken till provet i nästa vecka, och sen party på kvällen.

skridskor var kul, vi kingade på hockey bockey, och ikväll ska jag till agnes och baka pepparkakor tror jag, eller jag fattade inte riktigt, men det lär jag väl märka när jag kommer dit antagligen :)

och juste, jag fick juljobb på posten! underbart, 1 vecka och 3300 kr rikare. nu är jag själv hemma, sitter och pratar med johan och lyssnar på amsterdam, blir knappast bättre. om han inte vore här förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0