could it be worse?

åh min lilla älskling är hemma igen! skönt, nu sitter jag med den i knäet och njuter, fast ska egentligen bara skriva en snabbis här och starta musik innan jag återgår till min bok. till min stora lycka är alla filer och inställningar kvar, så det är bara att tuta och köra, hoho och nu kan jag ju passa på att vara fyndig också, övningskörningsbevisen kom idag, så i helgen bär det av, woho!

klagade över mitt utvecklingssamtal till johan i morse och han frågade om jag inte bara kunde ringa till nils och fråga om jag kunde slippa, så jag gjorde det och vips så var det klart via telefon istället, väldigt skönt. goda kunskaper i alla tre musikämnena, dagens glädjeämne :) så istället för att ge mig ut i det kalla vädret har jag suttit inne och väntat på min dator hela dagen, tänt en brasa och suttit här och läst. tror boktjuven som jag läser kommer att bli färdig idag så skriver eventuellt om den ikväll, galet bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0