du var vackrare än sången, och jag önskar att jag skrev den

det är verkligen helt sjukt hur trött jag är. blev relativt sent igår, halv två ungefär, det var ju d-dag idag tänkte jag. dock räknade jag bort faktorn att jag skulle repa halv nio i lund, och ändå var tvungen att åka och gå upp i princip i vanlig tid, men jag kom iväg minsann. haha det var fler än jag som var trötta, har aldrig sett wannerberg så irriterad innan. efter repan bar det av till amanda och vi pluggade kemi som attans! snart kommer våra kemisånger upp för allmänheten att sno. när jag kom hem ringde jag datorsupporten och de sa till mig att installera några drivrutiner till datorn och om den fortsätter stänga av sig ändå så kommer dom och hämtar den. suck. nu ska jag nog sova en stund innan jag sätter tänderna i kemin igen.

jag längtar till den 5 december, 26 december och 29 januari. jag längtar till johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0