hjärta mot hjärta

jag blir så ledsen, min dator har krashat. eller, den har dött fyra ggr denna veckan, varav två gånger idag, andra gången fick den felsöka vid starten och tillslut startade den, då stod det att det var något fel på virusprogrammet och det enda som fungerade var brandväggen, så jag vågar inte ha den igång förrän jag har sparat ner alla filer osv på en extern hårddisk som pappa ska införskaffa på måndag, in case datorn skulle dö helt och hållet. jävla mögskit, jag hatar när datorn inte fungerar som den ska.

jag har läst lite psykologi nu iallafall, en bra början på pluggandet. ikväll blir det lite kemi förhoppningsvis, och imorgon psykologi med pappa, iallafall på kvällen tror jag. jaja, det ordnar sig nog, känns som att jag har rätt okej koll på det ändå. blablabla, who gives a shit anyway

jag saknar johan

Kommentarer
Postat av: ägg

då är vi två.. vi kommer inte få vår nya data förrän i slutet av nästa vecka..=/

2008-11-02 @ 18:24:17
Postat av: maliiinn

du pluggar iaf :O ja har inte ens börjat o har två pruuv i veckan .. :( fy mig..

2008-11-02 @ 21:22:55
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0