leaving you behind

nu ska jag ge bloggtips, wiheo!
amanda (toast.blogg.se)
malin (awiyh.blogg.se)
sara (zarz00r.blogg.se)
laura (lolaurora.blogg.se)
emma (emmaregnell.blogg.se)

amanda och malin känner jag väl, kanske därför jag tycker om att läsa dom så mycket, men jag tror andra skulle uppskatta dom också. sara skriver mycket om musik, och jag gillar sättet både hon laura och emma skriver på. emma skriver om idéer, tankar och värderingar, jämställdhet och sånt.

jag saknar min dator förresten, de hämtade den idag. lilla vännen då. förresten hade jag och amanda en konversation om min dator och drömmar och andra saker på engelskan. om sally inte hade varit så negativ hade vi kunnat ha en engelskpratande dag, eller så kan vi helt enkelt utesluta sally från alla samtal, haha :*


Kommentarer
Postat av: sara

yay, jag är länkad, sött :)

2008-11-22 @ 11:04:00
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: Emma

oj, detta hade jag helt missat.

jag tackar djupast, du är så söt, tilda :)

och om jag skulle rekomendera bloggar skulle du definitivt vara en av dem!

2009-01-02 @ 00:32:59
URL: http://emmaregnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0