"oh honey, you've cut off your finger"

känner mig som en invalid och dricker ramlösa genom sugrör för att inte belasta mina ömmande läppar. var hos syster idag och hon tipsade mig om en salva som förhoppningsvis ska hjälpa iallafall, afta. kanske funkar mot min nya förkylningsblåsa också, suck. det är bara problem med min mun alltså. jag hoppas INTE det är körtelfeber som johan trodde, då blir jag deprimerad på alla sätt och vis. fast han har ju redan haft det så han kan pussa på mig ändå. tur det.

det är fullmåne ute, jag fryser, och känner mig faktiskt förvånansvärt lugn över kemiprovet. kapitel tolv är inte min grej, inte densitet heller men resten kan jag relativt bra tror jag. det känns bra iallafall. om det går dåligt imorgon får vi ta det då. under skridskoåkningen, som dessutom löper över svenskan tack vare min stora charm gentemot cecilia (H) ...

hihi åh min lilla kusin hulda är så gullig
: när ska du träffa johan igen? jag ska träffa killen jag tycker om den 28 november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0