out of reach

rubriken. en sån där riktigt smörig feel good-låt, kan inte låta bli att älska det. en sån som är med i alla filmer när någon är ledsen och går ensam längs stranden, en typisk "sitta på bussen och titta ut genom fönstret"-låt, som jag och amanda skulle sagt.

såg mamma mia ikväll, måste säga att den var mycket bättre än förväntat. alla jag vet som har sett den säger att det verkligen är en film som får en att bli lycklig och vilja dansa, det är så också! haha kände så mycket för att hoppa runt och sjunga abba efteråt, men jag har lite för lite självdistans för att kunna göra något sånt halv tolv efter en hemmakväll med mamma och ellen. man borde se den innan man ska festa, galet vad man hade haft kul. vi borde testa det med powerofsex, en tjejkväll som börjar med mamma mia och slutar med galen dans på bryggan, hade inte bangat det minsann! fast för brygga krävs iofs sommar om vi inte ska dö av frostskador.. kanske bättre att dansa i annys jacuzzi, eller möjligtvis inessas bastu. hade också funkat. eller amandas uterum, eller varför inte var som helst. bara dansa. mm :) (fotnot: amanda hade redan gett förslag på detta som jag missat, hihi) vad jag babblar nu. jag och ellen hade kul innan också, men det kommer bli så tråkigt om man återberättar det så jag låter bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0