som måsarna älskar takåsarna

te är gott.

aeh, haha jag är sämst. har suttit här och tittat på inlägget en bra stund, men kan inte förmå mig att skriva mer. fryser iallafall och har världens mensvärk, men känner mig ganska lugn inför psykologin imorgon, tack och lov. och har börjat lite på kemin idag också, känns ganska bra med det också trots att jag hade relativt stora problem idag, suck. nu kommer jag snart få panik för jag tar för lätt på det där slutprovet alltså ^^

men till vad inlägget startade om. har aldrig tyckt om te, men de senaste veckorna har jag faktiskt börjat uppskatta det. blir inte sämre av att ellen i födelsedagspresent på söndag ska få chai-te från espressohouse, MMM! jag älskar. en annan sak jag älskar är att sitta och lyssna på anna ternheim och höra johan fnissa från sin dator där uppe i norrland. eller dalarna, same shit :) han har förresten fixat tågbiljetter, woho! 5 december, 31 dagar kvar.

jag längtar efter morgonens sovmorgon. tror jag ska ställa väckarklockan tidigt bara för jag ska kunna ligga kvar och somna om. men tänka sig, jag fick ändå ihop ett litet inlägg! när man väl kommer igång så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0