the quiz

blev sista thif-grejen idag, 70-årsfirande med inomhusturnering i revinge, blandade lag och blandade åldrar, riktigt skoj faktiskt, vi blev tvåa och allt! fast jag tror inte jag har någon framtida karriär som målvakt precis.. kul att träffa maria igen och allt :)

nu är jag hos malin, hon hälsar :D och hon fick välja överskrift, dagen till ära :) vi har precis tagit en paus i filmtittandet, hon borstar tänderna på småsyskonen och jag sitter här. en lugn kväll med godis och två filmer ska det bli, skulle varit hello saferide men efter många om och men hamnade vi här, eller inte så många men iallafall. just nu ser vi "all boys want mandy lane", en rysare som artar sig helt okej än så länge, sen ska vi se "in the land of women" med adam brody, världens näst snyggaste man efter johan, MUMS!

och på tal om johan hade vi 3-månadersdag igår, grattis på oss woho! fast det känns som så mycket mer. iallafall, bäst i världen och 28 dagar kvar.

nä nu ska vi titta vidare. jag skriver mer någon dag när min dator fungerar som den ska och jag inte har kemislutprov och min syster fyller år och allt det där. dvs kanske om en vecka eller två. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0