vad jag bryr mig om är att höra dig andas

åh jag vill ha håkan, tror jag ska starta en "rädda-tilda" fond där alla insamlade pengar ska gå till en svindyr konsertbiljett den 28 februari.

en typisk onsdag, allt var verkligen precis som vanligt, biologi (film+diabilder), engelska (conversation+debate prep), matte (derivatans definition) och psykologi (genomgång+film+"bikupor"&diskussion). efter skolan gick jag till bussen i regnet, sen åkte jag till agnes och hon hade gjort varm choklad, mysigt :)

mina läppar ser förresten ut som att jag fått en botoxbehandling, jag blir snart arg, det är fruktansvärt fult och drygt och det gör ont så in i helvete. jag saknar mina vanliga läppar, suck

och jag saknar johan, helt sjukt galet mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0