we're the same soul

var och tittade på fotboll med agnes idag, kaallt och jävligt men så härligt :) cyklade till och från dalby, det börjar verkligen bli vinter nu, riktigt kallt. tårna har inte riktigt hunnit tina, såhär två timmar senare trots tjocktjockstrumpor, men det är väl smällar man får ta.

ikväll ska jag förhoppningsvis ta mig till jagge och plugga en skvätt kemi, en stor skvätt helst, jag har pluggat aalldeles för lite under detta lovet, attans. ska verkligen försöka plugga sönder nu fram till jul så jag får bra resultat, det kommer kännas tio gånger skönare med jullov då. men det är lätt att säga när man sitter här i fåtöljen under filten med datorn och schteker, svårare när man väl ska göra det.

Kommentarer
Postat av: A

Jag har inte pluggat något så jag tycker inte du ska vara så hiimla nervös eller något :P /a

2008-11-01 @ 16:28:34
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0