you can call it another lonely day

psykologin i morse känns som flera veckor sen. faktiskt väldigt spännande lektion, vi håller på med socialpsykologi och skulle analysera grupper. min grupp valde att analysera psykologigruppen, kändes ganska awkward att sitta och berätta om sina tankar och värderingar inför några totala främlingar som egentligen inte alls är totala främlingar, och det borde inte vara konstigt men det är nog typiskt vår psykologigrupp.
på biologin var jagge HYPER, och jag överdriver inte! det var kul iallafall, en av dagens highlights definitivt. jag behöver inte ens nämna vad vi gjorde tror jag, det vanliga - film och diabilder. givetvis.
lunch (köttbullar och tomatsoppa!?) och sen kör, utan lärare, men måste säga att vi lyckades få till repan rätt bra ändå! sista lektionerna var ehl och matte, sen var det körrep med alla körerna inför fredagens adventssång. det är GALET så många vi blir! fyra körer, vi får knappt plats på aulans lilla scen. riktigt kul iallafall, och definitivt dagens andra höjdpunkt.

nu är jag äntligen hemma, sliten och trött men nöjd med dagens bravader. nu ska jag sätta mig framför brasan med min bok och ellens röda fina ipod och mysa och njuta av värmen. förresten, jag har tänkt och kommit på att min blogg är helt galet tråkig. därför ska jag senare ikväll, eller möjligtvis imorgon, lägga ut en rolig bild för att muntra upp stämningen. tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0