your look so good it hurts sometimes

det blev upp vid sex, buss halv sju och det var jäävligt segt att få igång rösten men det gick till slut. adventssången gick riktigt bra faktiskt, och resten av dagen gick fort, eftersom kemin är slut nu för denna perioden hade vi en lång håla efter fysiken och gick på stan och köpte schampo. på idrotten spelade jag badminton och squash, herre jävlar vad usel jag var! brukar ändå vara medelmåttig och helt okej på de flesta sporter, men jag var verkligen dålig, smidig som ett kylskåp, minst sagt. sen slapp vi ha vår debatt på engelska idag, för johan var "sjuk" och stackars nisse råkade slå huvudet i en tv innan fysiken och fick ett jack i huvudet så efter att han varit hos syster och blivit ihoptejpad gick han hem. det var mer synd om vår klass idag, joelsson sköt en badmintonboll (fjäder?) i ögat på ivo, så han och pedra åkte till akuten.

efter skolan skulle jag fikat men det blev bk och stan haha, med simon, rebecca, fille & mosse. kul iallafall! inte varje dag man träffar dom nu för tiden :) på vägen hem hade jag och fille djupa samtal på bussen. ikväll var jag och nille hos jagge några timmar och tittade på simpsons och pimp my ride och drack julmust! som jag har saknat julmust, underbart :)

nu är jag helt sjukt trött och tror bestämt det är dags att ta en extremt lång sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0