but you don't really care for music, do you?

igårkväll var vi hos kusinerna, har inte träffat dom sen i julas så det var riktigt mysigt. planerade massvis inför skidresan, åt god mat och spelade spel. när vi gick och la oss läste jag ut min andra bok, duktig tilda! vi åkte hem vid tio-tiden idag, fick köra från staffanstorp, börjar faktiskt bli riktigt duktig nu, mamma höll på att flyga genom taket när vi skulle ut på elvan för jag råkade hamna i lite fel fil, wops, men det gick bra till slut. när vi kom hem läste jag ut sista boken och skrev inledning, syfte, material och bakgrund till arbetet, och började lite på undersökningen, sen skulle jag köra igen, till dalby och hämta pizza och under tiden gjorde ellen sallad med tomat, mozarella, ruccola och prosutto (alltså jag är ingen höjdare på italiensk stavning), blev helt sjukt gott. efter maten kom jag inte igång med plugget igen, men tänkte börja nu tror jag. hade ju faktiskt planerat att bli färdig idag..

imorgon ska jag åka tidigare till skolan och plugga körtext, sen gå i skolan, på eftermiddagen vara modell åt malin och på kvällen ska vi fira amanda! ska bli hur mysigt som helst, hihi och hoppas hon blir glad.


Kommentarer
Postat av: maaliin

hihih lite ändrade planer tilda, jag har tänkt ändra tema till "lek inte med maten" och därför ska du springa runt med en banan och låssas skjuta ngn :) kul vahh ??? :D hihihi

2009-02-09 @ 09:54:01
URL: http://ciih.blogg.se/
Postat av: maaliin

hihih lite ändrade planer tilda, jag har tänkt ändra tema till "lek inte med maten" och därför ska du springa runt med en banan och låssas skjuta ngn :) kul vahh ??? :D hihihi

2009-02-09 @ 09:54:19
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0