det finns inget att förstå

idag har jag och johan varit tillsammans 6 månader. det är helt sjukt ändå, det var nog inte särskilt många som trodde på oss, fast huvudsaken var väl att vi två gjorde det iallafall. jag älskar dig

jag ska fira vår dag genom att läsa mycket bok (nästan klar med andra nu, woho!), träna och åka till kusinerna. dessutom firar jag det genom att ha godisdag, woho :D fast får se hur mycket godis jag kommer äta, blir nog inte så mycket ändå.

har världens träningsvärk i rygg, mage, axlar och lår från brottningen i torsdags, suck. i natt drömde jag om kaniner som skällde.

nä nu måste jag skynda mig så jag inte kommer för sent, som vanligt.

förresten fyller jenny 18 idag, GRATTIS! :)

Kommentarer
Postat av: johan

åh vad jag älskar dig tilda :)

2009-02-07 @ 19:30:33
Postat av: maliiin

svar: jaa, hoppas du lyckas för de va riktigt coolt :D blingbling * GRATTIS IGEN ! :)

2009-02-08 @ 22:47:19
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0