du får mig aldrig att stå still

emmas blogg tål att läsas många gånger om (emmaregnell.blogg.se). här kommer citat:
Skrattande pulsade de genom snön
Han höll hennes lilla hand i sin stora
Trots att hon hade vantar och han inte

en bra dag. lindade fötter på massagen, på biologin gick vi genom glykolysen och citronsyracykeln, förstod inte jättemycket men det ger sig väl. gick genom uppgifter och st, vt och at-diagram på fysiken. god lunch, fisk med citrontäcke, mycket imponerad! matteprovet gick okej, undrar om ulla skrivit fel på en uppgift eller om jag var för dum för att fatta bara, hoppas på det första men misstänker det sista. suck. kom med tjugo över två-bussen hem så var hemma redan tio i tre, rena rama lyxen vill jag lova. funderar på att ta en tupplur nu, sen kaanskekanske jag ska få prova på att övningsköra i snön men vi får se vilket humör pappa är på. iallafall måste jag göra fysiklabben och packa ALLT idag. jag blir så trött, det är det värsta med att åka.

förresten, på tal om att åka så har vi nu bokat hotell i berlin till påsk! jag och johan och min familj, myspys :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

rana rama rolf heter de ju :D

2009-02-12 @ 09:58:32
URL: http://ciih.blogg.se/
Postat av: Emma

amen söta människa :)

2009-02-12 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0