long gone before daylight

tänka sig, en timme och 25 minuter senare har jag faktiskt inte ens börjat läsa. juicen är dock slut och jag sitter i fåtöljen så jag ljög bara lite. har inte riktigt något att skriva om däremot. kan ju tala om att jag och johan har bestämt oss för godisförbud, max en gång i veckan fram till sommarlovet blir det godis/chips/popcorn. 50 kr till den andra om man fuskar. suck, jag kommer faila redan nästa vecka, först firande av amanda på måndagen och sen 24 h tågresa på fredagen. upplagt för fail.

trots att vi knappt har något inplanerat denna terminen känner jag mig helt överbelamrad med grejer. jag hade ju bestämt mig för att redan från början hänga med i alla b-kurser och verkligen göra läxorna så jag hade en chans, men jag orkar ju inte. nä, nu får jag verkligen ta tag i mitt liv. om jag inte börjar läsa boken nu så får jag göra fysik- och biologiuppgifter istället, och det är jag inte alls sugen på! nä fy skam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0