would you dance if I asked you to dance?

har varit superhyper hela dagen, glad och nöjd med tillvaron. hade matte, ehl, kör och svenska, dagen började alltså tio och slutade två, SKÖNT! efteråt blev det en kort fika i kafeterian med jonas och jaggs, sen iväg till ngn studio malin och ida fått låna för att bli fotad, "leka med maten" var temat och det gjorde vi också, jag och ida. tomatkrig, bananpistoler och päron och paprikor som pratar, får hoppas att malin vill skicka lite bilder till mig sen :)

just nu har jag superont i huvet men ser grymt mycket framemot kvällen, tjejkväll+birger och överraskning för amanda, kan inte bli fel! mysbarn.

Kommentarer
Postat av: mauliiin

:D självklart skickar jag bilder sen :D hihihih ska redigera ikväll tror ja om ja hinner !

2009-02-10 @ 10:16:02
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0