bara min älskade väntar

det blev inte mycket till bloggande igår, attans bananer, men jag hann inte helt enkelt. sov till tio, buss tio i elva, idrott (fys, stånggympa och poweryoga med min BRUTALA träningsvärk, jag njöt inte), svenska sen hem och ta en snabb fika innan jag och mamma åkte till mormor. jag hade fått önska mat, så det blev havskräftor, bröd och aioli till förrätt, huvudrätten var oxfilé, klyftpotatis och bearnaiesås, och efterrätten hade mormor bestämt, glass med hallon. helt galet gott och jag åt liiiiiite för mycket, som vanligt. idag när jag vaknade tog det tio minuter att komma ur sängen, träningsvärken var med andra ord inte bättre över huvud taget, utan tvärt om - tusen gånger värre. vi åkte hem efter lunch och nu kom jag och mamma precis in från en långpromenad och sitter i soffan och dricker te och pratar med johan. snart blir det dusch och fix och iväg till linus för att fira hans 18-årsdag med rebecca och johanna. blir förhoppningsvis mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0