come up to meet you

jävla skit jag råkade ta med engelskablocket hem istället för biologin. men, desto mindre att plugga imorgon då, dock blir det mer till tåget. party! can't wait.

en bra dag iallafall, trött som attans nu bara. började med musik, riktigt konstig ensemble, fem sångare och två trummisar, och det är allt. men det löser sig nog förhoppningsvis :) efter det var det 40 min kemi, 5 min paus, 40 min biologi, 5 min paus, 1 timme svenska men gick bara dit och fick närvaro sen kunde vi gå, så jag inessa ivo och jonas åt först lunch, sen köpte vi semlor och gick hem till ivo och åt dom, mysigt :) sista lektionerna var matte och engelska, på matten var vi flitiga och på engelskan fick vi tillbaks uppsatserna, fick faktiskt mvg (-) trots ett par språkfel och kommentaren ".. you just need to work on one thing. VOCAB VOCAB VOCAB!"

ikväll blir det vattengympa, imorgon d-dag, jag älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0