dear I fear we're facing a problem

alltså jag kan verkligen inte laga mat. någonstans har jag hela tiden trott att jag faktiskt kan, bara jag verkligen försöker, men jag kan inte! idag skulle jag steka kokt potatis och falukorvar. lyckades jag bränna bägge delar? svar: ja. jag blir så trött på mig själv. jag får leva på varma mackor och kladdkaka, det kan jag iallafall. eller så får johan laga mat åt mig. låter bra, då kan jag äta var tredje helg >< suck.

och så måste jag bara berätta hur mycket jag tycker om mina tjejer i klassen igen. åh! jag blir så glad bara jag tänker på det. idag var vi på topp allihop, särskilt amanda, det är hon ofta, vilket jag älskar. helt underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0