got to stop

alltså verkligen ingen bra dag. fick vg på fysikslutprovet, vilket i och för sig var rätt väntat, men det var till skillnad från typ alla andra i min grupp som fick mvg. det gjorde att det kändes 1000 gånger surare. tankspriddhet, en molande huvudvärk och ett riktigt dåligt humör började då smyga sig på, vilket jag olyckligt nog tog med mig till engelskalektionen där vi skulle skriva prov-uppsats om "att vara ung idag" och den blev VÄLDIGT påverkad av mitt humör, negativare och spretigare uppsats får man leta efter. suck. sen träffade jag simon vilket inte var fel i och för sig, men iallafall. känner mig inte laddad för träning ikväll heller efter denna dagen. fan vad jag klagar. nu ska jag göra fysiklabb och svenskagrej. adjö.

sophie zelmani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0