I'm on my way on a train

har en sån riktigt skön känsla i kroppen, utmattad men utan smärtor, bara helt slut. torr i fejan också efter vattengympa, men det får vi råda bot på så fort jag orkar resa mig från fåtöljen. en sak jag älskar är att det är d-dag imorgon och att jag ska sova läänge. dessutom ska jag packa, haha antingen så har jag eller johan galet dålig koll på min garderob.

dock har jag samvetskval för hur jag ska göra på torsdag. ska jag gå på halva kemilektionen och plötsligt få ont i magen eller ska jag helt enkelt skippa den helt? hur viktig är labben? vad ska jag göra under tiden om jag inte går på lektionen? borde jag förökt ta ledigt?

funderade på att lägga upp en bild på johan eftersom att jag ska till honom i övermorgon och för att han fyller år då, och en på viktor eftersom att han fyller år idag, och kom på att jag bara har en bild där viktor är med, och där är faktiskt johan också med, så allt löser sig ju alldeles perfekt. att dom dessutom är himla söta på bilden gör ju inget :) grattis viktor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen viktig lab...tråkig och vi misslyckades och fick börja om, men jag och birger fick lätt bäst resultat^^

2009-01-30 @ 08:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0