jag brukade gå breve dig

idag har jag sovit länge, övningskört till och från sandby, räknat ikapp i matten (duktig tilda), lärt mig första delen av första versen i "vintern rasar", jag gillar inte textläxor, en och en halv vers och en till låt kvar att lära mig. just att bara trycka in saker i huvudet är jag ingen höjdare på, kanske just för att det är så fruktansvärt tråkigt. på tal om saker som är tråkiga har jag inte kommit NÅGONSTANS i min svenskabok, och jag som hade tänkt läsa ut den och två andra innan torsdag när jag åker till johan. men, det finns fortfarande hopp. jag har läst ut böcker på en dag innan, och är ju dessutom ledig på onsdag så det ska nog ordna sig. åh jag längtar till torsdag!

det snöade i fredags när jag vaknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0