on and on and on

vaknade i morse, fortfarande lite knäckt efter gårdagen, men ändå gladare. trött som attans hela dagen, känner verkligen hur efter vi som haft thomas är i biologin, känns inte så kul. på fysiken hänger jag med än så länge, haha heja. på idrotten hade vi fys igen, fy fan vad jobbigt. efter det gick jag, sally och amanda och simmade, så skönt ändå, 500 m blev det bara men iallafall :) vi hade ju faktiskt haft fys innan. efter lite bubbelpool och bastu missade jag min buss och mamma fick hämta mig i dalby efter att istället ha fått ta en fullproppad sexa. på bussen träffade jag iallafall natta, kul :) längesen sist.

nu ska jag snart åka till fillerill :)

Kommentarer
Postat av: ma

hade du det skoj hos filleriill :D:D?

2009-01-25 @ 19:50:27
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0