only of madness

jag känner för att:
sjunga
komma i en bra ensemble
ha sommar
pussa på johan
träna
testa något nytt
resa
äta popcorn

jag känner inte för att:
få vg+ i biologi
få vg+ i fysik
skriva engelskauppsats
gå till skolan imorgon
gå och lägga mig

fler plus än minus faktiskt :) sen har jag blivit utmanad två gånger att göra "10 saker du nog inte vet om mig" på bilddagboken, så kanske bäst att jag gör det, och varför inte här tänker då jag.

1. i ettan hade jag bara ett vg, denna perioden får jag bara ett mvg (förmodligen)
2. när jag var liten (VÄLDIGT liten) la jag kommentaren: "äh, jag får väl bli sångerska, alla säger ju att jag sjunger så bra"
3. förra året åt jag i snitt 8 morötter om dagen, bara för att det var gott
4. jag vill nog bli lärare, eller jobba med barn på något sätt
5. jag pratar och går i sömnen
6. när jag träffade johan första gången var jag egentligen lite på g med hans bästa kompis
7. jag har varit i 12 länder (om man räknar såna jag åkt genom)
8. förra veckan grät jag för första gången till en film
9. jag har varit magsjuk två gånger i hela mitt liv, en gång var under lundamästerskapen i sexan, den andra under peace and love förra året
10. jag har aldrig varit så kär i någon eller älskat någon så mycket som jag älskar min johan

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh vilken dålig lista, jag visste ju allt redan ;) nej okey kanske inte men jag vet att du är sötast i världen:)

2009-01-14 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0