people talk about you

ingen musik idag, så fick sova en timme längre idag också. först var det kemi, känns konstigt med nya grupper men trots allt var de flesta från gamla gruppen där. jag gillar att börja nya kurser, för då får man klä in böcker och det känns så härligt att få göra sånt på lektionstid, som att gå på dagis igen liksom. sen hade vi lång lunch och vi pluggade engelska, och så behövde vi inte vara på svenskan så vi fortsatte med engelskan, sen var det matte och ulla hade fått kakor över när hon bakade igår som hon bjöd på, mums! sista lektionen var engelska och provet då, gick faktiskt bra tror jag, blir alltid så satans stressad när folk börjar gå bara. hoppas att jag inte slarvade för mycket.

när jag var klar med provet gick jag ut på stan och köpte det sista till johans present, blir nog bra förhoppningsvis! bara det bästa duger åt min älskling. är nöjd med mina idéer iallafall, så får vi väl hoppas att de faller honom i smaken också. hem och packa in paketen och äta, sen möte om sommarveckorna, det blir nog också bra till slut, när vi väl fått hultgren att inse att tre pers inte kan ta hand om 50 barn. det ska bli kul iallafall, jag saknar det.

nu sitter jag här, tänker på att jag VERKLIGEN borde plugga svenska. eller, läsa då. hade tänkt läsa ut tre böcker innan nästa torsdag när jag åker till johan. det går nog bra.. förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0