självmordsblond

fick gå av efter halva träningen, ena axeln spökade både igår och idag, men det var inte på grund av smärtan jag fick kliva av, utan helt enkelt för att jag inte orkade mer. det finns inget värre än att inte orka hela vägen ut. jag hatar det, att vara sämst. även om det säkerligen inte är så så känns det som att alla andra tittar på en och tänker på hur jävla dålig man är, "va, har hon så kass kondition, trodde hon var helt okej men tydligen inte."

mamma försökte släta över, du mådde ju illa innan du åkte till träningen också så du har säkert något virus, och sen frågade hon 10000 gånger om något annat hade hänt. NEJ HAR JAG SAGT, LÅT MIG VARA! det gör inte saken bättre.

inte sugen på att visa mig i bikini tillsammans med amanda och sally imorgon, vilka båda har fulländade kroppar, smala, vältränade, men vad gör man inte för sina vänner. och dessutom kommer vara mycket mer exalterad över att leva imorgon och gå in med en mycket mer positiv inställning. hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0