it is you or none

hemma hemma. stannade ju i dalarna några dagar efter festivalen, men nu är jag hemma, lite brunare än innan och betydligt mer myggbiten. har precis lagt in alla bilder på facebook, ändå duktigt. fast måste säga att viktor lyckats bättre med bilderna. synd bara att vi inte fick någon på alla i campet samtidigt. camp hund.

iallafall en mycket lyckad festival. en härlig helg, med ett riktigt härligt gäng. får hoppas att det blir reunion här i skåne under sommaren, det verkar inte helt dåligt på den fronten faktiskt. bilderna får ni titta på på facebook! på tok för lat för att lägga upp dom här. men tack allihop iallafall :D

i måndags kväll fick jag och johan ett ryck och åkte och nakenbadade i sågsjön. riktigt mysigt, kallt, men det behövdes efter den dagen. utöver det har vi mest tagit igen oss efter helgen. vilat och myst vill säga.

imorgon ska jag ha min första teorilektion på körskolan och på tisdag blir det första körlektionen. i helgen blir det åhus, idag ordnade det sig med boendet och ingen kan vara lyckligare än jag över att vi slipper tältet, underbart. hoppas nu alla hejar på samlaget!


Kommentarer
Postat av: ines

HEJA SAMLAGET! =)

2009-07-02 @ 17:38:56
Postat av: ines

förlåt jag var tvungen

2009-07-02 @ 17:39:27
Postat av: tilda

tack inessa :D

2009-07-02 @ 19:07:02
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0