murder on the dancefloor

ikväll åker vi till dalarna. 23:23 åker tåget, jenny kommer och hämtar oss vid halv elva. mamma och pappa åkte till småland för en timme sen och nu är det bara jag och johan kvar här hemma. har packat alla kläder, bara lite böcker och necessären som ska ner också. känns som att jag glömt en miljon saker, ska ändå vara borta i tre veckor så det är ingen höjdare om jag glömmer massa. fast då får väl mamma och pappa skicka upp det, det ordnar sig nog.

jag hade möte på banken klockan 13.00 idag. det kändes vuxet tycker jag. jag och johan var där ett och fick massa information om internetbanken, telefonbanken och visa-kort. blev helt snurrig, men nu är iallafall allt det fixat. riktigt skönt och väldigt praktiskt, nu kan jag köpa mina egna tågbiljetter.

för tillfället bakar vi (johan) smulpaj, en färdigmix vi hade i frysen haha, blandade bär, björnbär blåbär hallon och vinbär tror jag. spännande. till det ska vi ha vaniljglass, förmodligen kommer jagge och hälsar på också och smakar, trevligt. var i affären och skulle köpa cider, men de hade ingen! katastrof, hur kan man inte ha cider. 200000 sorters öl fanns det såklart. nä, usch och fy, vi köpte läsk istället.

nä, nu ska vi ta ut kakan och kolla på coupling. och eventuellt tjuva lite på godiset vi tänkt ha till resan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Varför är du en sån söting, Tilda? ha det bra i norr :)

2009-07-30 @ 21:40:03
URL: http://emmaregnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0