brustna hjärtans höst

amanda skickade världens sötaste video till mig, verkligen 100% sevärd, man blir lycklig i hela kroppen.
http://existenz.se/out.php?id=18921

jag och johan hade en riktig myshelg och bakade pepparkakor, drack glögg och julmust, tände ljus, var på lite julskyltning och tittade på sunes jul. det enda som saknas nu är snö, inte ens i dalarna har dom någon än. förjävligt.

idag höll jag mitt nationella prov-tal. det gick faktiskt bra, även om det var mycket jobbigare än jag trodde. rösten var påväg att brista mer än en gång vill jag lova. trots att jag tvivlade någon gång i början tog jag mig genom det och nu är det över. svenska är för resten av livet numera officiellt över för tilda claeson. hallelujah!

hela veckan är fullspäckad. plugg, hårvisning, begravning och årsfest är bara ett urval av allt som ska hinnas med. om jag känner mig själv rätt kommer allt bli av utom plugget. hur som helst blir det inte mycket blogg i veckan så ni får hålla till godo med detta tråkiga, korta inlägg. och videon såklart, den kan man titta på många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0