fru hjärter dam

en bra helg kan jag tycka. winnerbäck var helt underbart bra, den
akustiska versionen av "elden" gav mig ett nytt perspektiv på den
låten, fy fan alltså vilket geni den mannen är. igår gick jag upp
supertidigt, tjugo över fyra närmare bestämt, för att åka på cup.
gick obesegrade ur gruppen men gick trots det inte vidare. tråkigt.
en närmre beskrivning finns snart på http://helenaogren.blogg.se
det var iallafall en väldigt rolig dag! kom hem vid nio-tiden och då
åkte jag till amelie som fyllde år, grattis igen gumman!! det var inte
så många kvar men det var trots det väldigt mysigt. vid tolv stupade
jag i säng. idag vaknade jag vid elva, fortfarande dödstrött men
kunde inte sova mer. tröttheten har hängt i hela dagen och har
dessutom varit väldigt irriterad av någon anledning, så någon fysik
har jag inte räknat. dock får det bli jag, tekoppen och fysikboken
nu resten av dagen.

fru Hjärter Dam, din sorg har alla delat, dina tårar är en allmän
egendom. men jag vill dig väl och det har alla velat, så när ska
du spräcka sorgens jungfrudom? dina tårar Hjärter Dam vill bara
trösta, så när faller du i gråt? när faller du isär? när faller du för
vinden som har burit allt det där? när faller du tillbaka till den du
faktiskt är. fru Hjärter Dam ditt skratt är allas lycka, ditt ansikte
den vackraste fasad en glädjens blåa ögon kan man tycka, men
din sorg har spridit vemod i vår stad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0