so I take my clothes off and it will be shameless, 'cause everyone knows that's how you get famous

jag och johan såg förra helgen några avsnitt av svenska hollywoodfruar, vilket har gjort succé och samtidigt varit lyteskomik på högsta nivå i sverige.

allas vår anna anka uttryckte sig i något avsnitt ungefär såhär
"de flesta som är kända har ju legat sig till toppen, tyvärr, men det skulle ju jag aldrig göra."

att hon inte skulle gjort det som själv är gift med självaste paul anka kan man ju tolka hur man vill, jag tror inte det ligger så mycket sanning i det men hur som helst. i dagens samhälle skulle det mycket väl kunna vara så. har inte försökt bli känd och därför inte heller försökt mig på den metoden, men skulle inte förvåna mig om det var så. att suga av rätt personer kan leda spikrakt upp till toppen.

citatet från lily allens the fear sitter som en smäck. hela den låten. om dagens sjuka ideal, everything's cool as long as I'm getting thinner, och just detta - att bli känd genom att göra skandal eller klä av sig eller kanske båda två samtidigt. det är sorgligt på riktigt. undrar vad som krävs för att bli känd om tio år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0