taste it, taste it

jag tror jag har blivit snål. eller liksom, inte så att jag inte ger bort presenter och sånt eller inte följer med och fikar, men med kläder. jag och johan var och tittade på klänningar och skjortor förra helgen och hittade några riktigt fina grejer, men så fort något kostade mer än 200 kände jag bara äh, inte värt det. måste bli skärpning på den fronten.

vi tog svininfluensavaccinet igår. jag kan i princip inte lyfta armen överhuvudtaget och börjar få feber likt så många andra. av lite ägg och kvicksilver, katastrof, vad klena vi är. hoppas det går över snart.

imorgon ska jag (om jag inte fortsätter ha feber) gå i skolan, fika med jenny agnes och malin (!!!) och på kvällen stå i kiosken på sandbycupen med lottie, p94 spelar. om det inte vore för sällskapet skulle jag känt mig lurad på en fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0