du var så jävla vacker då, allting som vi sa kändes som ingen annan sagt före oss

Okej. Jag har sagt det förr, mer än en gång, och jag säger det igen: JAG AVSKYR SAMHÄLL! Mitt goda humör från häromdagen är som bortblåst och på tisdag när det provet, projektredovisningen och kemiprovet är över kommer jag känna mig som en ny människa. Dessutom har vi musikläxförhör/prov på ljudteknik och stim imorgon, inget svårt men det ska ändå in i huvudet. Det får bli på hålan imorgon, idag måste jag läsa samhäll och göra färdigt fysikuppgifterna tills imorgon.

Annars är jag nervös och lite ångestfylld inför intervjun och väldigt hungrig, fisken i ketchupsås på lunchen var verkligen ingen höjdare. Alla treor på Spyken hade föreläsning om alkohol idag. Vi fick göra lite olika tester på oss själva, och tydligen så var ungefär 80% av oss bland de 25% ungdomar som festade hårdast av alla och löpte stor risk att bli alkoholister. Kändes lite som skrämselpropaganda.

Nu måste jag sluta skriva och börja läsa. Får kanske gå ut och springa en runda sen ändå för att få upp motivationen. Fast snart blir det mörkt och då är det inte lönt längre. Äh, det löser sig.

Förresten har min studentmössa kommit! Holy macarony, inte långt kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Haha visst är dom, vet bara inte var jag gjort av dom :(

2010-04-16 @ 09:44:46
URL: http://910525.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0