just set them up

Sitter och lyssnar på studentlistan och blir ungefär lika taggad som igår. Just nu är det Starstrukk, en riktig höjdare. Det är härligt med musik, att man kan bli sådär taggad bara helt plötsligt. Har för övrigt haft en typisk dålig dag. Kunde inte somna igårkväll så var omänskligt trött i morse när klockan ringde. En relativt bra morgon ändå, jag tog mig upp. Helt okej morgon, kemiprovet hade gått tillräckligt bra, vilket var härligt.

Sen gick det bara utför. Blev påhoppad för att jag hade gått ifrån den spyende damen på stan igår istället för att stanna och kolla om hon blev medvetslös eller något (?!) och hade tydligen inget civilkurage. Dessutom dög ju inte vilket högtalarsystem som helst till flaket utan vi var tvungna att ha ett från Highway som går på 5000 kr. Vi fixade till slut ett som går på 2000 kr istället men fick då en DJ på köpet vilket vi inte vill ha. Förhoppningsvis lyckas vi med förslag nummer tre som är att låna ett billigare/gratis. Annars får jag ta ett allvarligt snack med vissa. Jag håller tummarna.
Och så var det dags att samla in pengar minsann, jag måste skicka ut lappar SENAST på fredag annars kommer folk inte hinna betala innan studenten. Vänta, var det den 27 april eller maj egentligen? Dagen avslutades med att jag tappade vårt Ependorf-rör på biotekniken med DNA och plasmid i, men som tur är skulle supernatanten ändå hällas ut och det som skulle vara kvar blev kvar. Dock fick jag illaluktande agar på hela händerna.

Ikväll var jag uppe på mötet på träningen, pratade om träningsnärvaro och hur vi ska lösa att vår ena tränare jobbar natt i Linköping hela veckorna. Alltid kul att se alla. När jag kom hem satte jag på spellistan och nu är jag plötsligt på lite bättre humör. En stund till iallafall, för nu väntar fysikböckerna.. Imorgon ska jag klippa mig hos Rebecca, ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Jennika

Vad blir kostnaden för flak + musik per person?? Och hur många blir vi på flaket?

2010-04-27 @ 22:32:16
Postat av: tilda

vi blir 30 på flaket och priset vet vi inte förrän vi bestämt anläggning och snackat med han som har flaket!

2010-04-27 @ 23:18:52
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0