riverside, motherfucker

Jag har ett stort problem. Min syster bara flyttar stolen jag har fötterna på hela tiden, och nu når jag inte den längre. Jobbigt. Får nog överväga att ställa mig upp och hämta den. Börjar dessutom bli dags att ta ut tepåsen ur teet. Tropiskt, halva nöjet med det teet är att det luktar underbart. Smaken är okej men lämnar en del att önska.

Fysikplugget går i snigelfart. Har två uppgifter kvar på kapitel, sen har jag kommit ett av fyra kapitel för denna veckan. Ikväll har jag tänkt hinna med iallafall ett kapitel till, kapitel tre är kort så det ska nog gå bra. Imorgon ska jag pluggfika med Inessa och Birger, så då hinner jag förhoppningsvis de två sista då.

Idag började vi ett nytt projekt på musiken, att göra en dålig låt. Kriteriet var att den absolut inte skulle kunna spelas på radio, men inte fick vara stötande, utan helt enkelt bara dålig. Vår låt saknar rytm och en vettig text, den heter "En helt vanlig" och handlar om en vanlig dag ensam på stan när man äter korv och glass - slut. Innan musiken var jag på Bazaar hos Rebecca och klippte mig, hon klippte bara topparna och så provade vi frisyr till balen, kommer bli jättefint tror jag!

Vi fick ett mail om Prag också, om avresetider och allt. Åh vad jag längtar!! På tisdag ska jag växla pengar, det börjar närma sig med stormsteg. Nä, nu ska jag återgå till min spellista och ta mig genom kapitel tre också.. Vid halv nio kommer Maria förbi, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0