thursday, I don't care about you

I morse åkte Johan hem, och det är lika tråkigt varje gång. 09.28 gick tåget så 07.30 ringde klockan, efter en sen kväll igår. Vi var på 20årsfest på för Maria på Norra Ugglarp, det var väldigt trevligt, men jag och Johan hade bestämt att vi skulle åka hem tidigt så vi fick lite alone-time sista kvällen tillsammans. Klockan elva åkte vi följdaktligen från Ugglarp och åkte hem och tittade på "Me, myself and Irene" en stund, men vid tolv ringde mamma och pappa och ville bli hämtade på sin middag, så vi åkte dit och kom inte därifrån förrän vid två. Så mycket för den lugna hemmakvällen, men vi hade iallafall jättetrevligt.

På dagen spelade vi match, seriepremiär mot Höllviken. Tyvärr slutade matchen med uddamålsförlust efter en spelmässigt dålig första halvlek. Vi ryckte upp oss i andra men det räckte inte. Tråkigt, men vi kommer igen nästa helg mot Köpingebro! Närmare referat och några bilder finns på Hilles blogg.

Framför mig har jag en fullspäckad vecka, på onsdag ska jag på arbetsintervju (woho!), två matcher, två träningar, kemiläxa, matteläxa, stooort samhällsprov, musikläxförhör, projektarbetsredovisning och balklänningsletande med mamma i Köpenhamn. Tur att vi är lediga på torsdag.
Idag har jag iallafall lämnat in projektrapporten, och i fredags mailade Amanda in boken, så allt är KLART nu. Bara den där jäkla redovisningen kvar. Jag har läst genom samhällen också, en bra början även om det förmodligen inte kommer räcka långt. Men det löser sig. Det gör det alltid.

Nu ska jag ut och springa en runda, och hoppas på att det hjälper mot den ohyggliga träningsvärken från igår.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Vänta nu... matteläxa?? Har jag missat något?? :O

2010-04-12 @ 00:27:42
Postat av: tilda

haha 1503-1507, väldigt basic och inte alls svåra visade det sig.

2010-04-12 @ 17:37:04
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0