nån slags tidsfördriv

(Det är något fel med bilduppläggaren, men jag hade faktiskt tänkt lägga upp en bild idag. Det får vänta.)

Detta är en grym vecka, jag känner det på mig. Två träningar, (förhoppningsvis) tre matcher, utgång på fredag för första gången sen studenten, kräftskiva på söndag. Det kommer bli grrrymt!
Det är det där att jobba bara.. På söndag ska jag öppna, vilket innebär att jag börjar jobba kl 06.00. FATTAR NI HUR TIDIGT DET ÄR PÅ EN SÖNDAG? Jag vet ju vad jag ska göra på lördag kväll iallafall - sova.

Igår lunchade jag som sagt med Inessa, Amanda och Sally var också med. Haha, vi är riktiga tjejer alltså pratar i mun på varandra. Kommer bli en kul kväll på söndag. Planerade en vecka i oktober som passade för resa också, så på lördag ska vi boka. Förhoppningsvis! Vart får vi se då, något billigt iallafall.

Imorgon ska Beccsan komma hit och klippa mig, tjoho! Jag är trött på mitt hår, det är jag i perioder, men om jag känner mig själv rätt kommer det inte hända något mer än att topparna försvinner - som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0