they've got so much to do, never time for you

Just nu sitter alla mina kusiner (förutom Malte som är i Malaga och schteker sönder) och käkar fika, umgås och har det hur bra som helst när dom firar Huldas födelsedag. Jag däremot har jobbat inatt och idag och ska jobba inatt och spela match ikväll och förmodligen inte ens hinner sova mer än fyra fem timmar innan det är dags att gå upp för att jobba igen. Johan åkte dessutom igår och det känns fruktansvärt tomt och konstigt att inte ha någon att komma hem till, inte ens Ellen, som också svikit mig för kusinträffen.

Så mitt liv är inrutat. Nätter fram till natten mellan lördag och söndag (FYRA KVAR!!!! 31 down. Det känns faktiskt fantastiskt). 10-14 och 15-19 imorgon, 10-14 och släktkalas på fredag, 9-17 på lördag och på söndag är jag äntligen ledig. På söndag börjar mitt liv igen. Sen jobbar jag 10.35-19.00 på måndag och på tisdag åker jag till Johan. Min första semester och mina första helt hundra procent lediga dagar sen Spanien för två månader sen. Det ska bli helt underbart. Det känns konstigt dock, sista gången jag hälsar på honom i Dalarna på obestämd framtid. Sen vet vi inte när vi ses igen. Snart hoppas jag.

Så vad skönt för er, nu vet ni allt om min vecka! Om ni undrade alltså. Idag kom schemat upp för höstterminen för spykisterna. Har listat ut att Ellen ska gå i nv1c. För första gången känns det vemodigt och konstigt att inte börja skolan. Fast skönt.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Vilken ojämn tid att börja jobba kl 10.35... ^^

2010-08-13 @ 00:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0