innan eftertänksamheten har raserat hela natten

Nu är julen över, och den har varit lika bra som vanligt. Hela tjocka släkten slåss om paketen i julklappsspelen, en ny sorts tomte (årets var baby boys), massa bra julklappar och självklart - mycket mat. Igårkväll var jag, Sally och Jeppe (tillsammans med resten av Lund) på Mejeriet och såg damn!.

Årets roligaste julklappar: jeallybeans i massa vidriga smaker och så fick jag och Ellen vars en t-shirt. På Ellens stod det: You're just jealous because the little voices are talking to me. Och på min stod det: Some people are like slinkies, they're really good for nothing but they still make a good laugh when you push them down the stairs. Typiskt min humor. Fick massa fina bilder från bland annat studenten av Hulda också, så här kommer en mindre bildbomb.


Vår trädgård, en dm kan tilläggas på snödjupet.


Julbord hos mormor och morfar!


Minijul hemma på lillejul.


Årets jultomtar.


Jag och kusin Petter på promenad innan den årliga kalkonmiddagen på juldagen.


Innan vi stack till Damn!


Huldas bild från studenten.


Huldas bild från farfars 80årsdag.


Och så avslutar vi med en bild från Maltes student förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0