för du är tom och jag är tom

en helt vanlig tisdag med ett ovanligt tandläkarbesök. eller ja. krånglade med röntgenapparaterna som vanligt och hade inga hål och lite tandsten som vanligt. ovanligt var dock att det var mitt sista tandläkarbesök som "barn". vuxenpoäng på det! scary. på biotekniken tittade vi på kycklingembryon, ascoolt, man kunde tom se något pulserande bland blodkärlen i en äggula, som skulle bli hjärtat sen.

träning ikväll, vattengympa, mycket ben idag. man tror man ska kräkas när man håller på, men efteråt är det riktigt gött. helt matt i kroppen och dagen efter märker man inte att man tränat. fick barnvaktsjobb på måndag också, hos de små, mellan 15-20.. holy macarony säger jag bara. funderar på om jag ska fortsätta vara duktig och springa imorgon också. tror dock min kropp börjar protestera då. vi får se.

nu är jag supertom. tom tom tom. det ekar i bröstet. detta händer inte.

Kommentarer
Postat av: Beccs

Tildis, vad har hänt? varför känner du dig tom? :S Blir ju helt orolig nu, skicka ett meddelande på facebook om du inte vill svara här! Om du vill svara övehuvudtaget, du behöver absolut inte <3

2010-02-14 @ 21:27:44
Postat av: maltefix

ja vad handlar detta om :O? jag måste läsa bloggar oftare och i synerhet din :O eftersom vi inte träffas så mkt o missar varandra emellan åt.. vad har hänt ? :( ..

2010-03-14 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0