wierd, 'cause I hate goodbyes

denna helgen har jag och amanda varit grymt duktiga. innan vi började i lördags hade vi skrivit tre kapitel på totalt fyra sidor. nu när helgen är slut har vi skrivit totalt 8 kapitel på 13 sidor och boken är klar. det känns riktigt bra att äntligen ha kommit någonstans. nu har vi layout, korrekturläsning och bilder att göra, men det "värsta" är ändå över. underbart. high five, amanda!

igår tränade jag på förmiddagen, trots att det var grusträning och fyra minus ute var det faktiskt riktigt härligt. mycket löpning och var sådär härligt lagom trött i kroppen hela dagen sen. på eftermiddagen skrev jag och amanda på projektet ett tag, innan jag kom hem och åt oxfilé, bakad potatis och vitlökssmör (mums!!!) och sen åkte iväg till birger och rebecca och bakade kladdkaka och tittade på OS. vi var trötta allihop men det var mysigt, trots att svenskorna inte var några höjdare igår.
idag har jag och amanda mest skrivit på projektet hela dagen. nu ska jag snart ta något att äta, sen ska jag nog börja skriva på projektrapporten så jag inte behöver stressa genom det sen. suck. det ska bli skönt när projektarbetet är över.

i veckan har jag fullt upp. imorgon ska jag gå i skolan och sen vara barnvakt hela eftermiddagen och kvällen. på tisdag blir det skola, träning med spyka och vattengympa. onsdag skola, titta på karta med simon, fika med jenny och packa, kanske springa en runda? och på torsdag ska jag gå i skolan, ha träning med spyka, fira inessa (7 månader senare, typ) och påbörja den långa resan mot dalarna. lovely!

Kommentarer
Postat av: Beccs

ska du vara med i lund super bowl? :O

2010-02-14 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0