Everything is never as it seems

Nu har jag varit hos Johan i tre dagar. I måndags när jag kom fram, efter en för övrigt väldigt lyckad tågresa för en gångs skull, hade Johan varit gullig och köpt ett stort påskägg med bara mina favoritgodisar (sura kolanappar, mums!) och massageolja. På kvällen fick jag en lång massage innan vi skulle sova, så mysigt så. Igår var jag med i skolan, en riktigt trög dag, samhäll, religion och matte, men mysigt att träffa alla. På eftermiddagen sov vi någon timme innan maten, sen på kvällen såg vi Bröllopsfotografen och Mästarnas Mästare. Jag tycker att Armand var en värdig vinnare. Idag sov jag länge och drömde konstiga saker om andra världskriget och kaniner och barnvaktsbarn, sen gick jag upp och satte mig och läste bok fram till lunch, då åkte jag, Birgitta och Jennifer in till stan och uträttade ärenden. Tre timmar senare hade vi besiktigat bilen, handlat massa påskmat, ätit lunch, varit på apoteket och biblioteket och hämtat foton. När vi kom hem spelade vi lite kort, sen var jag duktig och skrev kemilabben. Nu är det bara det sista på projektrapporten kvar innan det är lov på riktigt. Känner jag mig själv rätt är jag klar med den ungefär när lovet är slut, haha. Jaja.

Jag passade förresten på att vara en bra flickvän och köpa ett påskägg till Johan också, med hans favoritgodisar (fantasifullt, visst?). Han blev glad iallafall, åt en godis sen somnade han på soffan. Suck. Ikväll ska vi äta gott och se färdigt Bröllopsfotografen. Imorgon blir det spelkväll med Johans klasskamrater, ska bli kul! På fredag påskmiddag och på lördag bär det av mot Skåne igen. Tiden går så fort.

Kommentarer
Postat av: Rebeccs

Tiilda!!! Uppdatera! Jag sitter här hemma och har aptråkigt, kollar din blogg en gång i timmen om det hänt nåt kul haha... men det händer inget :( visa lite bilder från norrland kanske? :D

2010-04-02 @ 15:29:12
Postat av: Birger

Haha norrland ja, helt rätt

2010-04-03 @ 10:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0