I will be your rock of ages

sitter och lyssnar på robbie williams, hade en crush på honom under en period i början av högstadiet, och han är jävligt bra faktiskt. även om ni inte gillar honom, lyssna och tänk er att se honom live. fatta vilken jäkla känsla. det hade jag inte bangat en sekund - och inte mamma heller, så om han kommer till sverige kommer vi förmodligen se honom. bangar inte.

ikväll träffade jag linus och rebecca, vi käkade massa pizza (för första gången på typ ett år åt jag en HEL pizza) och snackade en ohygglig massa skit. så underbart och roligt, kommer på varje gång jag träffar dom (dvs. en gång i halvåret, max) hur kul vi verkligen har tillsammans och att det fanns en anledning till att vi spenderade 8 timmar om dagen tillsammans under hela högstadiet. saknade johanna, vi får planera in något snart - annars får vi se till att studenterna blir det fetaste någonsin.

imorgon ska vi spela dm-match. tror det är samling 14.15, sparade iallafall smset så jag kan kolla sen. jag och jagge sprang idag, han var på världens sämsta humör och efteråt fick jag säront i min vänstra vad, mamma tyckte det såg ut som att jag var helt blå runt muskelfästet men hoppas på att det var inbillning och jag bara sprang konstigt för det var halt eller något. känns fortfarande dåligt, jag behöver var frisk imorgon, jag vill ju göra bra ifrån mig. men det är bättre, kunde inte gå i trappan innan men nu går jag nästan som vanligt på marken iallafall. har inte testat att gå i trappor än dock..

jag och johan hade ju 19 månader i söndags, och idag fick jag min bild hihi. jag fick önska vad jag ville skulle vara med och kom inte på något, men var sugen på vattenmelon så det fick bli det jag sa haha. här kommer resultatet. min lilla sötis.


Kommentarer
Postat av: My

Hörru, vännen. Det där med vaden lät ju inte alls bra =/ Hoppas det är bättre idag så du kan kicka ass! :) Ses senare! <3

2010-03-14 @ 08:01:11
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: Beccs

bara en riktig kvinna klarar en hel pizza ;D haha! Jag hade också jätteskoj igår, och vi har faktiskt planerat in nästa date, våra studenter ju! ;)

2010-03-14 @ 13:50:26
Postat av: Anonym

hahah har han gjort den till dej :D? vad gullit, den va faktiskt bra gjord ju hihiih :) trodde först de var en sån reklamgrej som finns i bloggarna lite här o var... hihi grattis på er i efterskott!

2010-03-14 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0